Arama motoru optimizasyonunda başarılı olmanın artık doğru içerik stratejisi ile yapılmış içerik pazarlamasından geçmektedir.
Arama motoru optimizasyonu konusunda geçmiş dönemlerde dikkat edilen noktaların günümüzde bile hala dikkat edilen konular olduğunu biliyorsunuzdur. Örneğin ;
Özgün ve kullanıcı odaklı içerik stratejileri hala oldukça fazla önemli bir konuma sahiptir.
Kalıcı ve kaliteli site içi backlinkler asla değer kaybetmedi.
Anahtar kelimelerin yapılandırılması , içeriklerin başlık ve yazı kısımlarının arama motorları kriterlerince düzenlemesi geçmiş dönemlerde ne kadar önemli ise günümüzde ve gelecekte de o kadar önemli olacaktır.
Kullanıcı için daha kaliteli bir sonuç gösterebilmek için sürekli algoritma geliştiren ve güncelleyen bir arama motoru Google . Eski güncellemeleri ile Google , arama yaptığınız cümleye dikkat etmeden içerisinde yer alan kelimelere bakmadan öne çıkan sayfaları kullanıcılarına sunuyordu. Bu durum arama motoru kullanıcılarını kısa hedef kelimeler ile arama yapmaya teşvik etti ve bu teşvik bir alışkanlık haline geldi .
Akıllı cihazların kullanılırlığı artması ile beraber mobil kullanım oranı da paralel olarak artış gösterdi. Bu durum kullanıcıların klavye kullanma alışkanlığınıda ciddi bir biçimde etkiliyor. İlerleyen zamanlarda sesli olarak yapılacak aramalar artacak. Yapılan bu sesli sorgulama ve aramalar ile birlikte insanlar sormuş olduğu soruların tam sonuçlarını bulmak isteyecektir.
Arama Motoru Optimizasyonunda Başarılı Olmanın Yolu İçerik Stratejisinden Geçiyor
Hedef kitlelerin ya da potansiyel müşteriler için en faydalı içeriği , doğru şekilde sunmamız , arama motorları sorgularında daha üst sıralara çıkmanızı sağlayacaktır. Kısacısı içerik ve içerik stratejisi her şeydir diyebiliriz. Google’ın yapmış olduğu algoritma güncellemeleri ve değişikliklerine dikkat ediyorsanız , içerik ve içerik pazarlamasına önem vermeyen e-ticaret ve haber sitelerini bile diz çöktürdü.
Değerli okurlarımız , başarılı olmak , üzülmemek için arama motorlarının istemiş olduğu kriterlere uygun içerik stratejisi yapmanız gerekmektedir.
İçerik Planlamasına sahip paketlerimize bakmak için ticaret konumuza bakabilirsiniz.
Arama motoru optimizasyonu konusunda geçmiş dönemlerde dikkat edilen noktaların günümüzde bile hala dikkat edilen konular olduğunu biliyorsunuzdur. Örneğin ;
Özgün ve kullanıcı odaklı içerik stratejileri hala oldukça fazla önemli bir konuma sahiptir.
Kalıcı ve kaliteli site içi backlinkler asla değer kaybetmedi.
Anahtar kelimelerin yapılandırılması , içeriklerin başlık ve yazı kısımlarının arama motorları kriterlerince düzenlemesi geçmiş dönemlerde ne kadar önemli ise günümüzde ve gelecekte de o kadar önemli olacaktır.
Kullanıcı için daha kaliteli bir sonuç gösterebilmek için sürekli algoritma geliştiren ve güncelleyen bir arama motoru Google . Eski güncellemeleri ile Google , arama yaptığınız cümleye dikkat etmeden içerisinde yer alan kelimelere bakmadan öne çıkan sayfaları kullanıcılarına sunuyordu. Bu durum arama motoru kullanıcılarını kısa hedef kelimeler ile arama yapmaya teşvik etti ve bu teşvik bir alışkanlık haline geldi .
Akıllı cihazların kullanılırlığı artması ile beraber mobil kullanım oranı da paralel olarak artış gösterdi. Bu durum kullanıcıların klavye kullanma alışkanlığınıda ciddi bir biçimde etkiliyor. İlerleyen zamanlarda sesli olarak yapılacak aramalar artacak. Yapılan bu sesli sorgulama ve aramalar ile birlikte insanlar sormuş olduğu soruların tam sonuçlarını bulmak isteyecektir.
Arama Motoru Optimizasyonunda Başarılı Olmanın Yolu İçerik Stratejisinden Geçiyor
Hedef kitlelerin ya da potansiyel müşteriler için en faydalı içeriği , doğru şekilde sunmamız , arama motorları sorgularında daha üst sıralara çıkmanızı sağlayacaktır. Kısacısı içerik ve içerik stratejisi her şeydir diyebiliriz. Google’ın yapmış olduğu algoritma güncellemeleri ve değişikliklerine dikkat ediyorsanız , içerik ve içerik pazarlamasına önem vermeyen e-ticaret ve haber sitelerini bile diz çöktürdü.
Değerli okurlarımız , başarılı olmak , üzülmemek için arama motorlarının istemiş olduğu kriterlere uygun içerik stratejisi yapmanız gerekmektedir.
İçerik Planlamasına sahip paketlerimize bakmak için ticaret konumuza bakabilirsiniz.