cryptosam
Kayıtlı Kullanıcı
SEOcry'ın yükseliş düşüş durumunu belirli periyodlarla sizlerle paylaşarak ilk vaka analizimizi paylaşmış olalım. Markalaşma konusunda cryptosam' da ve forumda çokça yazdık çizdik. Bu noktada belirli kıstaslar var bunları alt bölümde belirtmek istiyorum.
1. Markalaşma manasız isimler ile daha çabuk oluyor. Bu daha hızlı SERP (Search Engine Rank Position) olarak geri dönüyor. "seocry" ismide aynı mantık ile seçildi. Bu vaka analizinde manasız domainleri markalaştırmanın önemini hep birlikte deneyip göreceğiz. Bu olaydan çıkarılacak ilk ders manasız domainlerin markaşla durumu daha kolay oluyor. Yani çok bilindik bir isim yerine yeni sitelerinizde manasız ve internette yaygın olmayan isimleri kullanmak gayet mantıklı. Kişiler seocry, seokray, seo cıray gibi aramalar ile siteye giriyorsa Google bu adam markadır damgasını basıyor. Her bir giriş resmen bir backlink niteliği taşıyor. O derece etkili yani.
1. Markalaşma manasız isimler ile daha çabuk oluyor. Bu daha hızlı SERP (Search Engine Rank Position) olarak geri dönüyor. "seocry" ismide aynı mantık ile seçildi. Bu vaka analizinde manasız domainleri markalaştırmanın önemini hep birlikte deneyip göreceğiz. Bu olaydan çıkarılacak ilk ders manasız domainlerin markaşla durumu daha kolay oluyor. Yani çok bilindik bir isim yerine yeni sitelerinizde manasız ve internette yaygın olmayan isimleri kullanmak gayet mantıklı. Kişiler seocry, seokray, seo cıray gibi aramalar ile siteye giriyorsa Google bu adam markadır damgasını basıyor. Her bir giriş resmen bir backlink niteliği taşıyor. O derece etkili yani.
Son düzenleme: