Scorpioan
Kayıtlı Kullanıcı
Facebook :
- Facebook URL'inize karar verin 5-50 karakter arasında olmalı , facebook url almanız için ilk önce 25 beğeniniz olmalı , eğer istediğiniz url alınmışsa kısa kısaltmalar kulanın.
- Paylaşımlarınızda Gerçek isminiz kullanın güven vermesi açısından maximum 70 karakter
- Sayfanızın hakkında kısmını doldurun mutlaka en az 150 karakter bir açıklama girin
- Site adresinizi girin eğer markanızını tanıtıyorsanız anasayfa linkini paylaşın bir ürünün tanıtım sayfasıysa alakalı linki ekleyin profile.
- Markanızın ulaşım veya satış adreslerini girin ve ciddiyetinizi göstermesi açısından çalışma saatlerini mutlaka ekleyin.
- Profil sayfası görseli mutlaka yükleyin bu resim 180X180 boyutlarında olmalı masaüstü tarayıcılarda 160x160 akıllı telefonlarda 140x140 olarak gösterecektir.
- Kapak Fotoğrafı iyi tasarlanmış bir kapak fotoğrafı prestijinizi yükseltecektir , boyutu en düşük 399x150 pixel boyutunda olmalı masaüstü tarayıcılarda bu boyut 851x315 pixel akıllı telefonlarda 640x360 olarak facebook tekrar boyutlandırılacaktır bu detaylara yüklerken dikkat edilmeli
- Facebook'a özel indirimleri paylaşılması bu sayede sosyal medya hesaplarınızı sürekli takip ve etkileşim içinde olurlar
- Facebook takipçilerine özel etkinlik ve yarışmaların düzenlenmesi ile etkileşimin en üst seviye çıkarılması sağlanır
- Müşterlerinizin gerçek yorumlarının paylaşılması (mutlaka izin alın) bu sayede dönüşüm oranlarının arttığını mutlaka farkedeceksiniz eğer sektörünüz uygunsa müşterlerinizden fotoğraflı yorumlar isteyin bu paylaşımları mutlaka ödüllendirin bir sonraki alışverişlerde.
- Çalışma ortam (backstage) fotoğraflarınızı paylaşın işinizi ne kadar ciddiye aldığınızı gösterin
- Kullanıcı adınızı belirleyin , maximum 15 karakter akılda kalıcı ve yazımı kolay olmalı çünkü twitter insanlar etkileşime girmeleri için kullanıcı adı arama zahmetine girmezler @google @penti gibi hemen yazmalılar.
- Güvenli Şifreler kullanın , markanıza ileride bir zarar gelmemesi için tahmin edilmesi kolay şifreler kullanmayın
- iletişim sayfanıza markanızın telefon ve adres bilgileri mutlaka ekleyin
- mutlaka hakkımda sayfanızı doldurun 160 karakterlik bir açıklama hastag kullanın biyografi sayfanızda
- Lokasyonlarınızı Ekleyin Merkez Şubeniz Satış Şubeleriniz gibi
- Twitter Kapak fotoğrafınızı özel olarak tasarlatın bir çok boyuta çevirileceği için yüksek konstratlı , sade tasarımlı , kolay okunabilir olmalı 400x400 pixel boyutlarında
- Twitter arkaplan tasarımı yükleyin internetteki rakip markalarınızı inceleyin google da"twitter header image insparition " örneklerine bakarark ilham alabilirsiniz 1500x1500 pixel boyutlarında olmalı
- Etkileyici çalışmalarınızı , PR ve ödüllerinizi mutlaka paylaşım görsel eklemek etkileşimi artıracaktır.
- Takipçilerinize işinizle alakalı istek ve önerilerinizi sormak ve bu kişilere iletişime geçmek
- Twitter Anketleri oluşturmak bir sornaki çalışmamız ne olmalı ? , Yeni Ürünümüzü Beğendiniz mi ? (Ters etki yapacak anketlerden kaçınılmalı bakınız Melih Gökçek Haber Programı Anketi)
- Müşteri eleştirileri , yardım talepleri , müşteri yorumları gibi olaylara hızlı tepki verilmeli gecikmeli ya da verilmeyen cevaplar şikayetleri artırıp müşterilerinizi kaçırabilir