• 1. Daha Önce SEOcry.com üstünden yayın yapan sitemiz Cryptosam Forum olarak yeni alan adımıza aktarılmıştır.
    2. Sitemize kayıtlar incelemeden geçerek tamamlanmaktadır. Tüm kayıtları tek tek inceleyerek platformumuzda en doğru kişiler ile fikir alış verişi yapmaya - yapmanıza gayret ediyoruz.

Adsense Ödemesi Gelmedi, Gelmiyor

Karrizima

Kayıtlı Kullanıcı
Adsense den 330 küsür tl bi ödeme aldım taa mayıs ayında. Ödendi yazısı geldi, makbuz geldi bekle bekle para gelmedi. Sonra araştırmaya başladım. Uzun uğraşlar sonunda bankanın taa merkesini bulup onlara baktırdım.
Para google tarafından ödenmiş alıcı adı soyadına sadece 'ertan' yazılmış soyisim yazılmamış. Bu nedenle para geri dönmüş görünüyor.

Ama işte aradan 5-6 ay geçti para ne adsense e nede hesaba dönmedi. İşin ilginç yanı aynı ödeme yöntemiyle daha önce de ödeme almıştım. Ben paradan ümidimi kestim ama böyle şeyler olabiliyor onu göstermek hemde belki bir umut yapılabilecek birşeyler vardır diyerek konuyu bide burada dile getirmek istedim.

Ayrıca yapılabilecek klasik yada googledan bulunabileek tüm yöntemleri denedim. Mailler attım, talepler gönderdim adwordsçülere sordum sonuç yok.
 

Karrizima

Kayıtlı Kullanıcı
Kimse ne okumuş ne cevap yazmış ama sanırım rıfkı gördü bu yazıyı (sametinde kankası ya burdan çıkmaz o) mail geldi az önce ödemenizi yapamadık diye. Ödeme şeklini silmiştim ben şimdi düzeltip yeniden açtım o hesabı. Sanırım google inatla o hesaba göndermek istiyor parayı.
Ödeme gelirse rıfkıya, asumana yakalanmadan bi güzellik düşünüyorum :D
 

Karrizima

Kayıtlı Kullanıcı
Hala kimse bişey yazmamış ama ödemeyi aldım inanır mısınız. Burası bana uğurlu geldi sanırım :D
 

bytulu

Kayıtlı Kullanıcı
Hocam odemeyi nasıl aldıgını kısaca anlatırmısın.Benim basıma gelmedı su sıralar yenı bır adsens hesabı acıcam aynı sey basıma gelmesın .=)0
 

Karrizima

Kayıtlı Kullanıcı
Ödeme yöntemi belirtirken adını soyadını türkçe karakter kullanmadan belirlemek gerekiyor. Ben oraya sadece Ertan yazmıştım soyadımda türkçe karakter olduğu için önemsiz sanmıştım. Bu nedenle google parayı yatırmış ama banka ertan kim soyadı yok mu diyip geri göndermiş. Tabi bunların farkedilmesi 4-5 ay sürmüş.

Sıkıntı olmuyor normalde. Ama olursa yazarsanız bildiğim kadarı ile cevaplamaya çalışırım.
 

bytulu

Kayıtlı Kullanıcı
Destegin ve bilgilendirmen icin tesekkurler mahsuru yoksa kullandigin siteyi paylasirmisin taktikletinden yararlanalim :).
 

Garlangufa

Kayıtlı Kullanıcı
bu iş zamanında almanyaya çalısmaya gidip geldıkten yıllar sonra almanyadan para yollanma olaylarına dönmüş :D yabancılar para konusunda baya hassas
 

Karrizima

Kayıtlı Kullanıcı
Aynen :) Çok takmıştım ama kafaya google beni dolandırdı diye geziniyodum ortalıkta. (Sanki benim 3 kuruşuma kaldı google :D )
 
Üst